пʼятницю, 6 червня 2014 р.

Настрій

Сьогодні у мене чудовий настрій. Усі пунктики свого плану на день я виконала, так що з чистою совістю пішла зі школи о 13.00. Щоправда, не додому. Ну що робити вдома, коли надворі таке сонце, синє небо, бабульки з квітами  ( ну, поміж них і молодиці звісно). А квіти! Краса, яку не опишеш ось так просто словами. І раптом мій погляд впав на маленький букетик. Це - вони, мої улюблені пахучі гвоздички. Ловлю себе на думці, що я кожного літа в одну і ту ж пору дарую собі цю пахучу красу (коли заходжу в квартиру, мій чоловік робить великі очі і каже:"Не зрозумів"). Cама - собі коханій. І насолоджуюся неперевершеним ароматом цього дива. Виявляється, називаються ці квіточки дуже банально- гвоздика трав'янка, або  ще - польова гвоздика. Я й не знала до сьогоднішнього дня. Зараз стоять вони у мене на столі у вітальні і наповнюють її п'янким солодкуватим ароматом.
 По дорозі зайшла  заламінувати нові закладинки. Так що вдома зробила їм фотосесію із квіточками. ( Ну, це не всі закладинки, а лише такі, що пасували гвоздикам за  барвою).








Немає коментарів:

Дописати коментар