неділю, 10 листопада 2013 р.

На майстер-класі у майстра

Сьогодні вперше побувала на майстер-класі з виготовлення листівок у Іри Федоришин. Відчула себе ученицею -  школяркою, яка "мілко плаває". Все ж недарма кажутть : "Вік живи - вік учись".  Мені сподобалось! Це просто здорово. А особливо, коли ти в руках тримаєш результат своєї праці. Скажу чесно, мені завжди( ну, майже завжди) подобались мої скрап-витвори - це ж як діти. Але сьогодні я отримала особливе задоволення від усього - від спілкування з майстром і учасниками майстер-класу, від великої кількості скрап-дивовижів навколо, від інструментів, паперу, всіляких скрапових прибамбасів, ну і на завершення, звісно, від результату - двох листівок - новорічної та весільної. Прикольно, ніби у всіх були однакові набори  для роботи, а листівки такі різні вийшли. Краса! Залишається подякувати Ірі за майстер-клас і Оксаночці, яка мене запросила!
 А тепер - самі листівки:
Моя весільна листівка

Моя новорічна листіівка


А це - наші роботи




2 коментарі:

  1. Вітаю!Чудові листівки!Навіть трошки заздрю)))),бо я ще ніколи не бувала на майстер-класах.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуюб! Я теж вперше. Але , гадаю , не востаннє))) Людо. ти ж сама майстер!

      Видалити